Головна

Профорієнтаційна робота в школі як шлях до формування у кожного учня механізму свідомого професійного самовизначення



Проблема вибору роду занять, трудової діяльності, професійної кар’єри існує з давніх-давен, і це підтверджують численні історичні пам’ятки. Людство збагнуло: справжній успіх приносить лише та праця, яка обирається за власним бажанням відповідно до інтересів, здібностей. В наше сьогодення вибір професій – питання досить складне й серйозне. Для кожної молодої людини вибір професії – це друге народження, яке багато в чому визначає подальшу долю. Як важливо, щоб юнак чи дівчина були готові до цього відповідального кроку.
Дослідження показують, що більшість юнаків і дівчат 14-17 років не вміють визначити життєві цілі, пов’язані з майбутньою професією, соціальним просуванням, сім’єю, соціальним становищем в суспільстві. 
Вибираючи професію лише за принципом її престижності та «перспективності» і без врахування власних здібностей, схильностей, можливостей, молода людина ризикує виявитися в подальшому житті професійно неуспішною і просто непотрібною унаслідок перенасичення ринку праці такими фахівцями, що, у свою чергу, провокує масу нових соціальних і психологічних проблем. Тому, адекватний вибір професії і стійка мотивація до обраної професійної діяльності є дуже актуальним й важливим питанням.

Немає коментарів:

Дописати коментар